Vége a Tesco egyeduralkodásának: itt az Auchan webáruháza is
Fű alatt váltotta be régi ígéretét az Auchan: november 10-én megnyitotta webshopját.
Fű alatt váltotta be régi ígéretét az Auchan: november 10-én megnyitotta webshopját.
Mostantól Magyarországra is ingyen szállít az Amazon – derül ki a cég oldalára szerdán felkerült közleményből.
A Soroksáron épülő új IKEA vezetője azt is elárulta, hogy mikor fognak online rendeléseket házhoz szállítani.
Még mindig nagyon félnek a magyar online vásárlók a webáruházak kasszáitól, többségük inkább akkor fizet, amikor átveszi az árut.
Sokkal versenyképesebbek a kis cégek online, ahol még a globális szereplőkkel is fel tudják venni a versenyt. De mit kell ehhez tenniük? Milyen változásokra készülhetnek az online vásárlók, és miért nem kell félnünk attól, hogy holnaptól a robotok járnak be dolgozni helyettünk? A Digital Hungary konferenciát szervező cég igazgatóját, Csermely Ákost kérdeztük.
15 millió csomag kiszállítása, 22 millió termék – ezt mind online vásárolták a magyarok tavaly.
Főként személyi és stratégiai változások történtek és vannak folyamatban a Bónusz Brigádot működtető Skoopy Kft.-nél. Többek között új operatív igazgató került a közösségi vásárlással foglalkozó cég élére, de a két alapító továbbra sem megy nyugdíjba. Mindemellett új projektek is szerepelnek az elképzelések között.
Érdemes odafigyelni minden részletre internetes vásárláskor, ha valaki például a közelgő Black Friday napján szeretne valamilyen műszaki cikket venni. Online vásárláskor is kötelező számlát adni, és nemcsak a vételárat, hanem a kiszállítás díját is vissza kell fizetni a vevőnek, ha meggondolja magát az átvételtől számított tizennégy napon belül. Jótanácsok a Budapesti Békéltető Testülettől.
A fekete péntek csak még tovább stimulálja az amúgy is szárnyaló e-kereskedelmet; szeptemberig 15 százalékos volt a piaci bővülés, és nem látszik, hogy a karácsonyi szezonban miért ne ugorna ennél is feljebb a vásárlói potenciál. Ezt mutatják egy friss kutatás adatai.
Év végére várhatóan eléri a 2,3 millió főt a Magyarországon online vásárlók száma, ez a naponta internetezők 41 százalékát jelenti. Tavaly 230 milliárd forintot költöttek el online a vásárlók, és ez csak több lesz.